Strona główna » Dieta » Dieta Piękności

Dieta Piękności

Dieta Piękności

Każda z Nas marzy o pięknej, gładkiej skórze i zdrowych ,mocnych paznokciach. Niestety liczne produkty proponowane na rynku nie spełniają naszych oczekiwań. Jednak jest na to sposób. Wymaga od nas trochę więcej wysiłku niż połknięcie tabletki, ale za to efekty są widoczne niemalże po paru dniach i w dodatku, długotrwałe. Wiele z pań, zapewne zadaje sobie w tym momencie, mnóstwo pytań: jak to osiągnąć, czy to w ogóle możliwe. Oczywiście, że tak! Zapraszam więc do lektury.
Niewątpliwie ogromną zaletą tytułowej diety jest to że nie muszą się Panie katować i znacznie ograniczać posiłki. Jadłospis opiera się na 1600 kcal i pozwala na pozbycie się około 1 kg tygodniowo, dostarczając dodatkowo niezbędne witaminy i mikroelementy. Aby było smacznie i zgodnie zasadami naszej cudownej diety na śniadanie możemy spożyć na przykład: krem z ryżu i malin, ciemny chleb z plasterkiem wędliny, jabłko, jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi, sałatkę z owoców połączoną z chudym twarożkiem, jedną łyżkę stołową otrąb owsianych połączoną z nasionami słonecznika oraz musli. Opcji jest na naprawdę wiele i można je dowolnie łączyć, warto jednak pamiętać by ilość spożytych kcal była wprost proporcjonalna do naszego wysiłku i nie mieściła się w granicach normy, określonej przez dietę piękności. Na obiad mogę Paniom polecić przykładowo rybkę zapiekaną w folii połączoną z ziemniaczkiem i sałatkę z surowych warzyw, lub dla miłośniczek mięsa, szaszłyk zapiekany piersią z kurczaka z dodatkiem dwóch łyżek ryżu i ugotowanym jabłkiem. Jeśli chodzi o ostatni posiłek dnia, to ogromnym zainteresowaniem cieszy się sałatka z uwędzonym drobiowym mięsem, fasolką szparagową, jednym średnim pomidorem, cebulą, wszystko połączone i doprawione sosem winegret. Pyszności i w dodatku pomagające nam zachować piękny i młody wygląd.
Gorąco polecam!

Oceń ten artykuł.