Strona główna » Dieta » Dieta na chandrę

Dieta na chandrę

Dieta na chandrę

Dbanie o siebie i zdrowy tryb życia to nie tylko ciało, ale i dusza. Bardzo ważną rolę więc odgrywa dobre samopoczucie. Dlatego też na gorsze dni wspaniale sprawdza się dieta na chandrę. Nie musimy od razu przyjmować szeregu pastylek, witamin w tabletkach czy innych cudów. Niewielka zmiana jak sposób odżywiania i włączenie do diety kilku smacznych przepisów i od razu poczujemy się o niebo lepiej. Niezwykle ważne jest śniadanie!! Należy pamiętać o tym posiłku zawsze i bezwzględnie na wszystko. Nawet gdy rano nie odczuwamy „wilczego głodu” pamiętajmy o śniadaniu, aby mieć energię na cały dzień i uniknąć napadów głodu. W okresie chandry najczęściej mamy ochotę na słodycze, aby choć w niewielkim stopniu poprawić sobie humor. Zamiast jednak tuczącej czekolady wykorzystajmy zbawienne, odżywcze właściwości miodu, który przy tym nie tylko zdrowy, ale i pyszny. Jesteśmy w stanie z niego wyczarować np. odżywczy koktajl z jogurtem i jabłkiem lub cynamonem. Jeśli chodzi o wspomniana wyżej czekoladę sięgnijmy po nią , ale niech to będzie np.3 kostki gorzkiej czekolady, która jest o wiele zdrowsza niż jej mleczny odpowiednik.

Jeśli chodzi o kolacje dbajmy, aby mimo wszystko nie była o jakiejś drastycznie późnej porze i opierała się głównie błonniku i zdrowych tłuszczach , które zawierają np. ryby. Chandra dopada czasem każdego z nas , uraczmy się wtedy zimnym sorbetem ze świeżych owoców , albo galaretka, która jednak jest dużo mniej kaloryczna niż chipsy.

Oceń ten artykuł.