Strona główna » Dieta » Dieta Andersona

Dieta Andersona

Dieta Andersona

Jest to dieta, która polega na niełączeniu białek wraz z węglowodanami. Głownie proponuje spożywanie dużych ilości warzyw i owoców, a także orzechów. Dieta ta ma na celu wykluczenie wszelkich używek , w tym: kawa, herbata, alkohol. Dieta ma na celu ubytek wagi w przedziale do około dwa kilogramy na 2 tygodnie. Twórca diety odkrył, że spożywanie określonych ze sobą produktów powoduje ich szybsze spalanie. Według Andersa zarówno węgle jak i białka potrzebują innych enzymów do strawienia, dlatego spożywanie ich razem ze sobą powoduję gromadzenie toksyn i utrudnia trawienie. Autor diety uważa także, że np. soki oraz owoce powinno przyjmować się tylko i wyłącznie na czczo. Anders neguje spożywanie posiłków o określonych porach. Uważa on, że nie powinno się jeść o określonych porach. Anderson jest zwolennikiem tego, aby sięgać po posiłki tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest ono niezbędne do przyjęcia, czyli kiedy faktycznie czujemy głód. Od południa do godziny 16 powinno spożywać się warzywa zielone oraz soki warzywne . Od 16 do 20 natomiast wszystko na co mamy ochotę. Należy jednak pamiętać, aby nie łączyć białek z węglowodanami. Po godzinie 20 nie powinno się już w ogóle jeść. Przyjmowanie płynów powinno następować tylko między posiłkami, ale nie w trakcie nich. Dieta ta powinna trwać przez dwa tygodnie. Dieta ta jest różnorodna i pozwala stosującemu ją na spory zakres dowolności. Umożliwia łączenie rozmaitych produktów z jedynym zastrzeżeniem niełączenia węglowodanów oraz białek.

Oceń ten artykuł.