Strona główna » Dieta » Dieta dla gruszki

Dieta dla gruszki

Dieta dla gruszki

Jest to dieta skierowana dla Pań. Każda z kobiecych figur jest inna. Tkanka tłuszczowa tez osadza się w różnych miejscach na ciele kobiet. Najbardziej popularne figury to „gruszka” i „jabłko”. O gruszce mówimy wtedy gdy kobiety mają nieco więcej tłuszczyku w okolicy partii brzucha, ud oraz pośladków. Poprzez dobranie odpowiedniej diety możemy korygować i zmniejszać obwód poszczególnych części ciała. Aby zadbać odpowiednio o kobiece ciało należy pamiętać przede wszystkim o wapniu. Jest on sprzymierzeńcem w walce z kilogramami. Ponadto buduje kości co w przypadku kobiet o typ typie figury jest niezwykle istotne ponieważ panie te maja często kłopoty ze stawami. Wapń zawarty jest w takich produktach jak jogurty, chudy twaróg czy kefir. W tej diecie istotne jest , aby co najmniej trzy razy w tygodniu sięgać po ryby. Wspaniale wpływają na ochronę serca , oraz ułatwiają przyswajanie białka, zawierają też duże ilości wapnia , o którym była mowa wyżej. Kolejnym istotnym aspektem w tej diecie jest rola warzyw. Zawierają one duże pokłady witaminy c, która odpowiedzialna jest za kolagen, a więc ścięgna i stawy. Dużo witaminy c znajdziemy w cytrusach, pietruszce czy czarnej porzeczce. Istotną rolę odgrywa także picie wody mineralnej w ilości około 2 litry dziennie. Najlepiej spożywać ją miedzy posiłkami w niewielkich ilościach. Rozpuszcza toksyny, ułatwia trawienie, a także oszukuje nasz żołądek. Warto także pamiętać o sporcie. Nie trzeba koniecznie wykupywać karnetu na siłownie. Wystarczy rower, marszobiegi , biegi. Bardzo efektywnie sprawdza się także skakanka lub rolki. Ćwiczenia te pozwalają pracować nad częściami ciała , na których najbardziej nam zależy.

Już oceniłeś artykuł.